سني كلوب

هدف فقط اطلاع رساني است و هيچ گونه قصد تفرقه وجود ندارد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 16077
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


ديدن مردان در شبکه هاي ديني
ديدن مردان در شبکه هاي ديني بر زنان حرام است!
   
بشر در طول قرن هاي گذشته و حتي در زمان پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، هيچ گاه ابزار و آلاتي مانند تلويزيون و ماهواره و غيره نداشته و با اين وجود به زندگي خود ادامه داده است.

به گزارش شيعه آنلاين، در جديد ترين فتواي منتشر شده توسط وهابيت، ديدن مردان در شبکه هاي ديني بر زنان حرام اعلام شد.

بر همين اساس «عبدالکريم الخضير» عضو هيئت علماي عربستان سعودي در فتواي جديد خود گفت: به اعتقاد بنده نبود شبکه هاي ماهواره اي ديني در خانه، بهتر از بودن آن است زيرا ديدن مردان در شبکه هاي ديني بر زنان حرام است.

وي در ادامه افزود: انسان مسلمان بايد بين دو عمل مضر، آن عملي را انتخاب کند که ضررش کمتر است. درست است که نبود شبکه هاي ماهواره اي ديني در خانه هاي موجب ضرر مي شود، اما ضرر آن کمتر از آن است که زنان به مردان موجود در اين شبکه هاي نگاه کنند و مرتکب حرام شوند.

اين چهره وهابي با هدف اثبات ادعاي خود گفت: بشر در طول قرن هاي گذشته و حتي در زمان پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم، هيچ گاه ابزار و آلاتي مانند تلويزيون و ماهواره و غيره نداشته و با اين وجود به زندگي خود ادامه داده است. لذا اکنون هم اگر اين ابزار و آلات وجود نداشته باشند، هيچ اتفاقي نخواهد افتاد جز اينکه زنان ما سالم تر خواهند بود!

«عبدالکريم الخضير» افزود: درست است که در اين شبکه هاي ماهواره اي ديني سخن از اسلام، قرآن و احاديث به ميان مي آيد اما انسان مي تواند به روشي سنتي عمل کند و به جاي اينکه از اين شبکه هاي ماهواره اي استفاده کند، مستقيما به قرآن و کتب حديث مراجعه کند.

نويسنده: حقيقت گوي احاديث اهل سنت تاريخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مفتي وهابي و خوردن خون کفتار

 

مفتي وهابي و خوردن خون کفتار
   
مفتيان وهابي متاسفانه خوردن بسياري از حيوانات حرام گوشت ازقبيل سوسمار، خرگوش،کوسه؛ را جايز مي دانند

 خالد بن علي المشيقح مفتي وهابي در فتوايي عجيب که مورد تاييد ديگر همقطارانش هم قرار گرفته است خوردن کفتار را حلال و جايز شمرده است.

البته اين فتاوا امري عجيب نيست چرا که متاسفانه آنها خوردن بسياري از حيوانات حرام گوشت مانند سوسمار و خرگوش و کوسه و ... را حلال کرده اند و براي آن به احاديث ضعيف و مجعولي استناد کرده اند که تنها در ميان کتب اهل سنت اينگونه احاديث ديده مي شود.

اصل فتوا بدين شکل است:

السؤال: ما حکم أکل الضبع والوبر؟

الإجابة: الحمد لله والصلاة والسلام على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين، وبعد:

الضبع أکله جائز ولا بأس به لما روى الإمام أحمد وأصحاب السنن عن عبد الرحمن بن عبد الله بن أبي عمار قال: "قلت لجابر: الضبع أصيد هي؟ قال: نعم، قلت: آکلها؟ قال: نعم، قلت: أقاله رسول الله صلى الله عليه وسلم؟ قال: نعم"، فالنبي صلى الله عليه وسلم جعل فيه فدية إذا قتله المحرم فدل على أنه صيد، والضبع وإن کان له ناب إلا أنه لا يدخل في نهي النبي صلى الله عليه وسلم عن کل ذي ناب من السباع، فيکون مستثنى مما له ناب من السباع.

وأما أکل الوبر فهذا أيضاً جائز ولا بأس به وأن الأصل في ذلک الحل ولأنه ليس له ناب يفترس به، والله أعلم.

مفتي: الشيخ خالد بن علي المشيقح

ترجمه:
سوال: حکم خوردن کفتار و روباه رومي چيست؟

پاسخ: خوردن کفتار جائز است و هيچ اشکالي هم ندارد، به دليل روايتي از امام احمد و اصحاب سنن از عبد الرحمن بن عبدالله بن ابي عمار که مي گويدگفتم به جابر، کفتار آيا از صيد است؟ گفت بلي، گفتم : آن را بخورم،‌ گفت بلي، گفتم آيا آن را رسول خدا اجازه فرموده است؟ گفت بلي، رسول خدا ص براي آن فديه قرار داده اگر محرم آن را بکشد، اين دلالت مي کند که آن جزء صيدها به حساب مي آيد. کفتار اگرچه چنگال و ناخن دارد اما در منهيات پيامبر از هر درنده چنگال داري داخل نمي شود. پس از درندگان صاحب چنگال و ناخن استثناء شده است.

منبع:پرسمان وهابيت

اما خوردن خرگوش رومي هم جائز است و اشکال ندارد و اصل در آن حليت است چراکه براي آن چنگالي نيست.

اين فتوا از الشيخ خالد بن علي المشيقح صادر شده است.

نويسنده: حقيقت گوي احاديث اهل سنت تاريخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نماز خواندن در مسجد النبي (ص)
نماز خواندن در مسجد النبي (ص) حرام است!
   
نماز خواندن در اين مسجد تنها به اين علت که ميت در آن دفن شده، حرام است و اين مسجد بر غير تقوي بنا شده و واجب است که نبش قبر شود و اين ميت را از آن خارج کنند.

 شيخ «خالد بن علي المشيقح» از مفتيان وهابيت در جديدترين فتواي خود که از عجيب ترين فتواهاي وهابيت به شمار مي رود، اقامه نماز در مسجدي که در آن مرده اي دفن شده است را حرام دانست!

گفتني است وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه اگر در مسجدي يک مرده اي دفن شده باشد، آيا نماز در آنجا جايز است يا خير، گفت: نماز خواندن در اين مسجد تنها به اين علت که ميت در آن دفن شده، حرام است و اين مسجد بر غير تقوي بنا شده و واجب است که نبش قبر شود و اين ميت را از آن خارج کنند.

در اينجا اين پرسش مهم مطرح مي شود که آيا اين مفتي وهابي نماز خواندن در مسجد النبي (ص)، مسجد الحرام و مسجد الأقصي را نيز حرام مي داند؟!

نويسنده: حقيقت گوي احاديث اهل سنت تاريخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sunnicloob.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com